sorry:(<33

hejsan svejsan "alla" mina små söta bloggläsare<33

jag e ledsen att jag inte har skrivit på hela dan men det e för att jag först har varit på bio och sen hos min brors farmor och ätit middag.(ris och kurrykycklinggryta)
aja ni får inte glömma frågestunden, svarar på alla frågor oavsett hur  dem e på sändag<33

snälla säg till dina vänner och alla du känner att besöka bloggen, vi har nästan inga bloggläsare:)


lite om mej(limpan)

favvofärg? hmm... det beror på om det e på kläder eller bara färgen...men om vi bara tänker på färgen blir det nog rött som kärlek<33
favvodjur? hund, det har det alltid varit.
bästa pojkvän du haft? vill inte nämna några namn...men det var en kille som hade allt man kan önska sej i alla fall.<33
favvo mat? kött med beasås och klyftpotatis e det bästa jag vet<33
vad är din dröm? att nån gång värkligen bli älskad och älska<33
hur ska en bra vän va? snäll(såklart)rolig, kul att umgås med, inte prata bakom ryggen, inte svartsjuk, man ska kunna komma o snacka ut om det behövs utan att det sprids till nån annan, behålla hämligheter och rättvis.(orkar inte säga allt hehe)
hur ska din drömkille va? romantisk, snäll(såklart),söt, beskyddande.
dif, hif eller aik? hif såklart(emma me)
sport? fotboll, vendelsö ik
har du nån gång rökt? nej fyyyyy
snus? nej fyyyyy
tönt eller emo? emo:Dhaha
fjortis eller hip hopare? fjortis:P<33
glad eller sur? glad:D
vit eller svart? vit
babyrosa eller babyblå? babyblå
´DETTA VA LITE OM MEJ//limpan<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0